2010. november 28., vasárnap

Ez egy régmúlt mese, egy gyönyörű történet,
S, hogy milyen is volt elmondom, hogy történt meg.
Szívből jött az érzés mi soha el nem múlhat már,
Csak mi ketten leszünk a világ cirkuszának porondján.
Múlt sok pillanat, mi hozott jót és bánatot,
De percről percre szívem erősebben vágtatott.
Ha megláttalak nem kellett, hogy szót formáljon ajkad,
S hangod oly nyugtató, hogy mikor beszélsz az engem altat.
Két karod közt érzem a világ közbezár, s nincs mitől féljek,
De ha nem vagy velem akkor a lelkem a magányba vész el.
Amióta megjelentél életemben szívem csak rólad regél,
S, hogy milyen titkot rejt elmondom hát el én.
Rejt sok álmot miből a valóság rózsája,
Úgy bimbózott ki, mint tavasszal az almafa virága.
Úgy lett szürke életemből egy csapásra tündérmese,
S kérdeztem magamtól,- szíved engem szeretni vajon képes-e?
Mert az enyém szeret ó de még milyen nagyon,
Csak azt nem tudtam, hogy vajon kölcsönös-e ez a vonzalom.
Aztán teltek a hetek s egyre jobban megismertem énedet,
Az egyszerű szeretetből gyönyörű szerelem éledett.
Nem félek már semmitől hisz tudom te itt vagy nekem,
S ha vihar jő, te átölelsz s megfogod  kezem.
Én is megfogom kezed, sétáljunk egy egész életen át,
Addig míg be nem zárjuk magunk mögött a végtelen kapuját.:]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése