2011. március 20., vasárnap

by.: EvcSu™ [Saját szerzemény..!]


Egy borús esős napon elmentél és itt hagytál
Nem tudom mit tettem hogy velem így bántál
Még mindig szeretlek, nem tudom kifejezni ennél szebben,
De téged nem érdekel mit érzek, szemed se rebben
Összedőlt bennem minden, mint egy kártyavár
Pedig én azt hittem, hogy stabilan áll
Az ajtón belépve már senki sem vár
Nem tudom mit tegyek, hogy újra engem láss..,
Ne azt, aki eltakarja valódi énem
Nem ez vagyok, nem értem én sem..
Kérlek könyörgök ne felejts el soha
Akkor sem ha szíved belepi a moha,
mint egy fát mi egyedül áll a sötét erdőben
Könnyes szemem megtörlöm egy ócska kendőben..
Minden percben Rád gondolok, csak te jársz a fejemben
Keresem a szavakat csak nézz bele a szemembe
Szeretlek,
és ez nálam nem csupán egy szó
Benned ott van minden, mindenegyes jó..
Elvesztettem kiben mindvégig hittem
De hiszem, hogy még jóra fordulhat minden..
Karomba zárhatlak, csókollak, imádlak
Mindenegyes percben csak téged kívánlak..

[Saját.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése